kan je online politie radio's beluisteren?

Ik ben benieuwd want de media hoort het ook heel snel, Dus of je het online kan beluisteren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Je kan (wel) op websites als www.alarmeringen.nl de actuele meldingen zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die meldingen zijn echter verre van compleet. De politie doet wel iets meer dan wat daar op staat. Enkel persinformatie van aanrijdingen en wat andere dingen worden via P2000 verspreid.
Antoni
9 jaar geleden
geenideewieikben, ik vermoed dat de vraagsteller graag hoort (of leest) over de ernstige incidenten, maar ik kan het ook mis hebben.

Antwoorden (1)

Nee, sinds de invoering van C2000 kan dat niet meer. Het verkeer wordt sindsdien versleuteld.