Je vraag veronderstelt al dat die orde, of club zoals jij het noemt bestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Obama zou best lid kunnen zijn van een genootschap van vrijmetselaars. Alleen gebeurd dit vaak in het geheim, dus zullen wij dit niet te weten komen.

Dat krijg je er van als je de boeken van Dan Brown leest, dan ga je jezelf al die dingen afvragen, hahaha....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit onderzoek naar de presidenten van de Verenigde Staten blijkt dat de meeste presidenten tot de Illuminati-families behoorden. Barack Obama vormt hierop een wezenlijke uitzondering! Hij maakt geen deel uit van de Illuminati getuige zijn speech direct na zijn overwinning op McCain!
“To those who would fear this world—we will defeat you.”
"we ARE going to see the downfall of the New World Orde"
“and a lot sooner than you may have dared to believe!”
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Bush twijfel je niet.
Dan zal je ongetwijfeld in het hele bestaan van die complottheorie geloven, waardoor dus AUTOMATISCH ook Obama lid moet zijn ; zoals alle Amerikaanse presidenten. Want anders klopt de complottheorie niet meer.
Bewijzen voor of tegen krijg je toch niet, want dan is het geen geheim complot meer en valt er niks meer te speculeren ; dat zou toch jammer zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bush was lid van de Skull en bones organidatie, zoals all belangrijke Amerikanen, die zich verheven voelen boven het plebs zoals jij en ik, maar vooral boven zwarten en immigranten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zie je dat verlichte lampje boven zijn hoofd niet, ongeveer op de plaats waar bij jou dat alu-hoedje zit? All hail discordia!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens Koen Hoefgeest ( www.hoefgeest.nl ) is Barack Obama al in zijn studentenjaren gerecruteerd door de Amerikaanse schaduwregering.

Ik zal proberen de datum te vinden van deze analyse.

Toegevoegd na 17 minuten:
"Barack Obama werd tijdens zijn studie aan Columbia University al in 1981-1983 gerecruteerd door Zbigniew Brzezinski "

Zie " www.hoefgeest.nl ". klik op het schermpje bij RTL 7 en zoek op dinsdag 20 januari 2009. Het is een teletekst pagina van de econoom / beursgoeroe die de kredietcrisis al in 2002 voorspelde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha , niet dat ik geloof in deze visies. Maar je weet maar nooit !