Amerikaanse Senaat en Huis van Afgevaardigden vergaderen op zondag?

De Amerikaanse Senaat en Huis van Afgevaardigden vergaderen op dit moment over de voorstellen m.b.t. de ziektewet van Barak Obama.
Dat betekent dat een heleboel streng christelijke politici op zondag zitten te werken.
Waarom komen de Amerikaanse Senaat en het Huis van Afgevaardigden op zondag in vergadering bijeen, als enige in de christelijke westerse wereld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is een zeer belangrijk onderwerp, voor de Amerikanen bijna een cricis, en dit gebeurd dus ook in andere landen, ook het onze als het echt nodig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De christenen vallen nooit dood neer na hun eerste zonden. Aneders zou de politiek allang volledig seculier zijn.

En zoals de paus zegt: het is slecht, maar wees niet bang vergeving is daar...
Dat heeft de paus via zijn directe telefoonlijk met God hoogst persoonlijk vernomen. Ook God vindt het niet zo erg als een jongetje of meisje van 11 door een priester wordt gepenetreerd.