Waarom zitten er gekleurde stickers op de lantaarnpalen in mijn buurt?

Ik doel dus niet op deze vraag:

http://www.goeievraag.nl/vraag/vervoer/overig/nut-stickers-lantaarnpalen-langs-snelweg.61910

Het betreft wel 'regenboogstickers' in de kleuren lichtblauw, geel, oranje, rood, roze, lila, groen en donkerblauw, maar ze zitten in de woonwijk waar ik woon op de lantaarnpalen en ik woon niet eens in de buurt van de A12.
De stickers hier bevatten ook meer kleuren dan die langs de A12 te vinden zijn.

Toegevoegd na 1 dag:
Hopelijk is het inladen van de foto gelukt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
in welke buurt woont u precies?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat laat ik liever in het midden. ;)
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Heb je wellicht wel een foto ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Ozewieze[...]
Ga er morgen nog een maken. Die van vandaag had ik op een te hoge resolutie genomen (teveel MB's) @Goos1307
Dikke humor :-p

Het beste antwoord

Ik heb je antwoord, maar daarmee verraad ik de buurt waar je woont terwijl je in je reakties specifiek aangeeft dat liever niet te willen.

Ik zal je de details daarom prive sturen en hier slechts volstaan met met de opmerking dat het bedoeld is de wijk onder de aandacht te brengen.

De kleuren staan symbool voor de acht buurten waar de wijk uit bestaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helemaal top!
Hartelijk dank voor het antwoord en de discrete manier waarop je deze hebt beantwoord. :)

Andere antwoorden (1)

Bij regenboogstickers moet ik gelijk aan LGBT denken, wellicht is iemand/een organisatie aan het stickeren geslagen? Een soort reclamecampagne dus?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb zelf heel sterk het vermoeden dat de stickers (of verf... heb het nog niet van heel dichtbij bekeken) overheidshalve zijn geplaatst.
Ik denk dat de foto die ik later ga plaatsen veel verheldert; het lijkt namelijk niet op de bekende LGBT-vlag, al was het maar omdat de kleurvolgorde afwijkt.
Het gaat ook om een reeks gekleurde ringen om de paal heen, op een hoogte waar je niet makkelijk bij kan. Daarnaast zitten ze op iedere lantaarnpaal in de wijk.
Uiteraard dank voor het meedenken.