Is er een website die laat zien welke openbare zaken er dagelijks zijn in een openbare rechtszitting?

Ik wil graag een keertje kijken bij een straf misdaad in rotterdam het liefst. Maar kan behalve informatie over openbare hoorzittingen niks vinden qua welke zittingen er dan dagelijks zijn

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Op http://www.rechtspraak.nl/Organisatie/Rechtbanken/Rotterdam/Zittingsroosters/Pages/default.aspx#TOCHeadingRichHtmlField14 staat dat op alle werkdagen zittingen van het team straf plaatsvinden. Welke zaak precies hoe laat plaatsvindt kom je alleen te weten als betrokkene, niet als gast.

Antwoorden (1)

Ja hoor, hierbij de link.

Deze is voor midden Nederland, zelf even zoeken naar de juiste regio.