Wat houdt de Nieuwe Wereld Orde in?

Zou je voor of tegen zijn? Van waar de geheimzinngheid? Welke rol speelt groepering zoals de Bilderberggroep? Is dit proces echt al eeuwen aan de gang?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk dat hier al je antwoorden staan

Nieuwe Wereld Orde in opkomst
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iemand die zijn website zo onleesbaar vormgeeft, verdient het niet om gelezen te worden.
Ha, die Dimitros;

Alleen al vanwege de grote machtsconcentraties bij de NWO staat het mij tegen. En verder ook door het gebrek aan openheid, controlemogelijkheden, publieke deelname en oog voor de sociale en culturele aspecten van een maatschappij.
If somethings looks, feels and smells like shit, it usually is....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eigenlijk dat de hele wereld één heerser krijgt. Maar er zijn verschillende theorieën.(zie bron)

Ik ben tegen.

Omdat veel mensen tegen zijn speelt de geheimzinnigheid. Alles zal draaien om controle.. Dat is nu eigenlijk al het geval met al die registraties. Iedereen en alles heeft een nummer. De mens wordt haast beschouwd als een product.

Ik weet het niet.. Maar ik denk niet dat het nog lang duurt voordat dit daadwerkelijk realiteit wordt. Je hebt nu al de verenigde naties, de EU etc. Landen zullen niet achter kunnen blijven. Op die manier wordt de controle over de hele wereld in hand van een select groepje gelegd, misschien moet je het zo wel bekijken. Waar zijn de grenzen in NL?