Stel dat Wilders vervroegd met pensioen gaat, wat zijn dan de voordelen?

Deze vraag werd net gesteld met een negatieve draai, maar het was wel een interessante vraag, vandaar!

Oke dus Wilders heeft zoiets van: Ik koop een huis in Marokko en ga daar de rest van mijn leven lekker genieten van de zon en de vriendelijke mensen.

Wat voor voordelen hebben wij als Nederlanders aan deze onwaarschijnlijke situatie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) hahha een huis in Marokko, hele positieve insteek :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wilders koopt geen huis in Marokko. Wilders is een heel erg grote fan van Israel, dat verklaart ook zijn anti-islam houding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat Marokko was zoals nelly al zei, voor de positieve insteek! En om er van uit te gaan dat hij zijn anti-islam houding uit Israël heeft is een beetje kortzichtig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Ik koop een huis in Marokko en ga daar de rest van mijn leven lekker genieten van de zon en de vriendelijke mensen." Hahaha, briljant!! :D Ik wou dat we ook plusjes konden geven voor geweldige toelichting van een vraag want deze vind ik erg grappig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met alleen je reactie ben ik al blij!

Antwoorden (7)

helemaal niets
In het land blijft het nog steeds het zelfde de mensen hebben nog steeds geen respect voor elkaar.

Toegevoegd na 24 minuten:
hopelijk heeft hij dan een beter kapsel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat we niet meer naar zijn onzinnige gewauwel hoeven luisteren.

Maar helaas zal er dan wel weer zo'n zelfde soort @(^$ opstaan en het hoogste woord gaan hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fans in de zaal zeker?
Haha ik denk écht niet dat Geert naar Marokko gaat. Maar Geert Wilders gaat niet met vervroegd pensioen!! En zo wel moet ie wachten tot ie 65 (of 67 ) is voor hy AOW krygt.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je vroeg naar de voordelen. Geen,dit land is en blijft een zooitje en nog eens onbestuur ook na 9 juni want die wil nt met die etc het zijn net kinderen

Toegevoegd na 7 uur:
Ik ga er dus maar vanuit dat je Geert Wilders bedoelt er zijn nl.meer hondjes die fikkie heten:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is AOW?
De partij zakt in. Er komt weer een nieuwe rattenvanger van Hamelen. Een ding is zeker, dat wordt niet Rita Verdonk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er springt vast wel iemand in het gat dat ontstaat, maar voordat die bekendheid en "vertrouwen" geniet, daar gaat wel weer wat tijd overheen. Zijn zwevende kiezers verkassen weer naar de SP, iets wat ik ook totaal niet snap. Maar laat hem nu maar eens lekker groot zijn, hij kan het toch niet waarmaken, net als de LPF 8 jaar geleden, hij heeft de ervaring niet in huis, en zijn schijnoplossingen zijn doorgaans niet legaal of om andere redenen niet praktisch, dan zijn we er ook van af en kunnen de echte partijen weer echte politiek doen. Met die partijen ben ik het ook niet eens, maar die spelen iig volgens de regels van het spel, waar Wilders graag de regels weglaat die hem niet passen (als een klein kind eigenlijk). Of hij gaat ons verassen, maar dat verwacht ik niet, of hij moet, zoals een politicus betaamt, water bij de wijn doen, en dat is niet zo zijn stijl. Ik verwacht dus dat hij nog wel een paar keer boos stampvoetend de kamer zal verlaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mja, rare lui die SPers. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergis je nt in Geert Wilders hij heeft meer in zn mars dan wij op Gv met zn allen by elkaar! En Sp? Ik zal never nooit niet Sp stemmen. Stemde voorheen Vvd! Minnen geef ik niet dus das wr mazzel.grtjs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Vergis je nt in Geert Wilders hij heeft meer in zn mars dan wij op Gv met zn allen by elkaar" Kun je uitleggen waarom je dit denkt? Want tot nu toe heb ik weinig uit zijn mond gehoord waarvan ik denk: Goh dat is nou iemand die echt weet waar hij over praat! Ik vind dat hij zijn eigen graf graaft door de manier waarop hij dingen brengt, de problemen die hij aankondigt zijn zeker aanwezig maar de oplossingen zijn of te extreem of uberhaupt niet aanwezig! Dat getuigd niet van een geadvanceerde "mars"!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als toevoeging daarop: Ik ben absoluut niet anti Wilders, ik vind het wel mooi dat we eens iemand met een grote bek in die kamer hebben zitten, die toch echt voor een groot deel van het volk spreekt! Maar om nou te zeggen hij heeft veel in zijn mars, nee dat is een brug te ver! Waarom ben je van de VVD naar de PVV gegaan eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert is limburger,ik ben limburgse en je ontmoet elkaar wel eens als er ergens heibel is en geloof Het is geen domme jongen!! Zijn achterban ook niet,heel wat anders dan de LPF destijds!! Wat ik overigens minder vind,is dat als je voor je politieke voorkeur uitkomt en dat in myn geval de PVV is je gelyk n lading minnen krijgt!! Ik denk dat er meer hier voor deze party zyn,maar dat nt durven te uitten. Want iedereen vind Geert toch dom en n zeur etc??? Grtjs
Misschien dat het dan in de politiek eindelijk ergens over gaat. N.l. over het mogelijk maken van een prettig leven in Nederland en de collectieve voorzieningen die we daarvoor nodig hebben, hoe het geld moet worden verdiend en herverdeeld, dat soort dingen.
En geen eindeloos geleuter over wat iemand op zijn hoofd wil doen. Dat soort gesprekken horen aan de koffietafel en niet in het parlement.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord Ineke. Maar vindt je niet dat Wilders problemen benadrukt die toch wel erg spelen onder de bevolking? Goed met juiste oplossingen komt hij niet, maar 26 zetels in de peilingen betekent toch dat er een hoop mensen achter hem staan, en met onze democratie hebben ook deze mensen het recht om gehoord te worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb lang nagedacht over mijn reactie. Het nadeel van democratie is dat het ook mensen als Wilders kan voortbrengen, mensen die iets signaleren, daar hun levensdoel van maken, maar onvoldoende weten over, kennis hebben van, niet voldoende opleiding en inzicht en overzicht om verder te komen dan dat geroep.
Hij is zeker slim in hoe hij zijn fixaties over het voetlicht moet brengen.
Dat er veel mensen op hem stemmen zegt niet zo heel veel. Het is helaas zo dat heel veel mensen helaas niet in staat zijn om verder te kijken dan de hoek van de straat. Dat is hun wereld, en dat is niet erg, Maar voor een regering heb je mensen nodig die verbanden kunnen leggen, die internationaal kunnen kijken, die ook af en toe eelt op de ziel hebben, omdat ze zich in dienst stellen van een groter belang dan hun eigen idealen. Die hun eigen idealen kunnen relativeren. en daarmee zichzelf af en toe, en in staat zijn om daarom compromissen te sluiten. Ik acht Wilders niet tot het grote werk in staat. Hij komt mij over als nauwelijks de MAVO ontstegen.
En wie of wat we ook zijn, we hebben wel mensen nodig die echt groot kunnen denken, en daarbij ook hun eigen lijn zoveel mogelijk vast kunnen houden.
In mijn optiek zouden de volgende punten een voordeel zijn als Wilders vervroegd met pensioen gaat:
- De aandacht komt minder te liggen op de problematiekn rondom buitenlandse groeperingen
- Buitenlandse groeperingen krijgen de kan om te laten zien dat ze niet allemaal over een kam te scheren zijn.
- Er komt weer meer aandacht voor punten op de politieke agenda die er toe doen (denk aan kredietcrisis, werkgelegenheid, bezuinigingen op de juiste vlakken)
- Politiek word weer serieuser i.p.v. een circus
Voor mij zijn dit de hoofdpunten!