Waarom zit de huidige staatsecretaris SZ in een rolstoel?

Het gaat om Jetta Klijnsma deze zit om dit moment bij de handeling van Participatiewet in een rolstoel. Gaat het nu zo slecht met haar gezondheid of het puur een politiek symbolische gebaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Zij werd geboren met spasticiteit. Daarom maakt ze in het dagelijks leven gebruik van een rollator, rolstoel en scootmobiel.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+Plus, van mij mag het, tweemaal zelfde antwoord.
Onder het motto van Jetta Kleinsma: iedereen doet mee.
Ze is geboren met spasticiteit, waardoor zij in het dagelijks leven gebruik maakt van een rollator, rolstoel, of scootmobiel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt.