Als je haar gezicht zag,dan zag ze er echt niet florisant uit.
Moe en alsof ze dagen niet geslapen had.
Ze zat een beetje aan het einde van haar latijn.
Misschien nog iets te jong en ambitieus,om af en toe wat gas terug te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat dacht ik ook al dat ze aan t eind van dr latijn was. Ik ben geen sp stemmer,maar vind t wel rot voor dr en hoop dat ze wat rust neemt en er bovenop op. Thanx 4 je antw.x

Andere antwoorden (11)

Simpel antwoord als liberaal in dit gevlal is JA. Maar ik denk dat ze politiek het beste heeft gedaan wat mogelijk is. Je verantwoordelijk heid nemen. Dus petje af, en wat dit betreft hoop ik dat ze toch nog kan terug komen,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze vond het beter voor de partij,dat een ander het stokje overnam ivm het behaalde resultaat en met het oog op de aankomende verkiezingen,maar ze kwam op mij vrij overspannen over,al weet ik natuurlijk niet zeker of ze dat ook is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ze is niet overspannen, ze oogt altijd boos en vinnig. Ze stelt het partijbelang voorop en denkt dat de sp beter af is zonder haar. De peilingen waren beroerd en de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen ook. Ik denk echter dat ze zelf heeft ingezien niet in de schaduw van Marijnissen te kunnen staan (niemand binnen de sp overigens) en dat ze daarom de handdoek in de ring heeft gegooid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze is door kameraad Marijnissen aan de kant geschoven. Die twee hebben nooit door een deur gekunnen. Op mij maakte ze altijd een erg overdreven indruk met nul komma nul gevoel voor humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze wasa ook oost-duits
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof er niks van. Marijnissen was echt ontdaan van haar vertrek.
WE hebben allemaal kunnen zien en horen wat ze heeft gezegd waardoor ze stopt. Maar als ik haar observeer dan denk ik dat ze tegen een burnout aanzit. Helemaal overwerkt. Ik bewonder haar heel erg. Ze heeft duidelijk zeer veel inzet gehad.
Ik denk dat als ze een beetje meer afstand had kunnen nemen, en af en toe wat om situaties had kunnen lachen, dat dat voor haar beter was geweest, zoals Femke Halsema het wel kan.

Ik wens haar het allerbeste. Als ze terugkomt in de politiek moet ze de kar niet meer trekken, maar gewoon specialist op enkele onderwerpen worden, daar ligt volgens mij haar kracht.
Een burnout krijg je, als je almaar energie stopt in doelen die je wilt, maar niet kunt bereiken. Ze is, denk ik, juist op tijd gestopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De SP doet het erg slecht sinds Agnes Kant lijsttrekker was. De SP zakt zeker 10 zetels in de peilingen. Agnes trekt hieruit de (verstandige) conclusie dat zij als lijsttrekker niet in staat is geweest de partij goed te leiden en stapte op. In hoeverre zij daadwerkelijk de oorzaak van de slechte peilingen was, is niet helemaal duidelijk. Ze is een goede politica die veel inzet heeft getoond, maar misschien is ze minder geschikt als gezicht van een partij. De SP hoopt het met een nieuwe lijsttrekker beter te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel, dat lijkt me logisch. Het verlies aan stemmen heeft haar doen beslissen om af te treden. Ze heeft zich dat persoonlijk aangetrokken en dat is heel dapper. Andere politicie zouden dat ook moeten doen, zeker de heren Balkenende en Bos. Maar deze heren hebben een plaat van een meter dik voor hun hoofd en kunnen niet tegen verlies. Nog sterker, Bos viert een feestje terwijl hij zijn partij een enorm verlies heeft gepresenteerd. In het bedrijfsleven worden managers direct ontslagen na het aanrichten van zo'n puinhoop. Wordt vervolgd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat ze overspannen is, maar dat ze stopt om hoe ze over komt.
Twintig procent van het gesprokene komt over, en tachtig procent is nonverbaal.
En dat was het probleem waar ze tobde, dat ze als een kwade vrouw overkwam, die overal bovenop sprong, terwijl dat misschien helemaal niet het geval was.
Lichaamstaal is heel belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze is slechts een schim van Jan Marijnissen. Ze had er nooit aan moeten beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kan niet tegen haar verlies.

Ze heeft gedaan wat ze kon, en daarvoor respect.
Maar het was niet genoeg.

Denk dat ze in haar gedrevenheid ook cruciale fouten gemaakt heeft. Ze heeft daarna de eer aan zichzelf gehouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haaai conan:)
Het was op!