waarom zit de PVV alleen maar in denhaag en almere ?

lopen ze nu niet in andere steden vele kiezers mis ??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar is de rest van Nederland slimmer..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze opmerking slaat nergens op.Hoewel ik het absoluut niet met de pvv eens ben,heb ik wel respect voor Wilders.Hij weet dat het nutteloos is,om met minder geschikte personen ergens aan te beginnen.

Antwoorden (4)

Ze zullen (nog) niet genoeg mensen hebben om in meerdere gemeenten in de gemeente raad plaats te nemen.
Komt dus door gebrek aan menden die die taak willen vervullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er niet voldoende kandidaten zijn die zich beschikbaar stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen.
Geen draagkracht dus in andere gemeentes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze niet genoeg geschikte kandidaten hebben kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen in die gemeenten zijn er mensen te vinden die er in tuinen....... de rest heeft geen zin in de kulpraat van de 'Leider'.....