Het openbaar vervoer gratis maken (lees fileprobleem opgelost!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De Kinderbijslag Wet, zodat er geen misbruik meer gemaakt kan worden door opeens 10-tallen kinderen in het buitenland te hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blogs en websites over katten verbieden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hele hoge boetes zetten op mensen die het milieu vervuilen

dan doen ze het 1x en nooit weer :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ruim achthonderd kinderen verblijven in Nederland in de gevangenis zonder dat ze veroordeeld zijn voor een strafbaar feit
Deze kinderen onmiddellijk vrijlaten samen met de kinderen van asielzoekers die op uitzetting wachten en hun ouders
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het koningshuis afschaffen