Is er in de korps mariniers een speciale rang dat je specialei missies hebt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je je vraag iets meer zal moeten uitbreiden want het is nog iets te onduidelijk wat je precies bedoelt.

Antwoorden (1)

Welke (speciale) missie's je draait is meer afhankelijk van het onderdeel / de groep waar je bij zit.
Het is niet zo dat bv de sergeanten alle speciale missies doen. Deze sergeant kan wel een groep aansturen die een speciale taak heeft / moet aanvoeren, in die groep kunnen dan bv ook korporaals of mariniers zitten.

Wat voor een "speciale" missies bedoel je eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"moet aanvoeren" = "moet uitvoeren"