Het Korps Mariniers.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk dat het onderdeel wat het meest in de buurt komt van de Navy Seals, het Korps Mariniers is.
De (mentale én fysieke) toelatingseisen hiervoor zijn erg zwaar, er worden geen vrouwen toegelaten, en er zijn veel dingen waarover je met het thuisfront absoluut niet over mag praten; geheimhouding dus.
Het Korps Mariniers staat ook wel bekend als de Nederlandse Navy Seals.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
minnen graag toelichten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Min is onterecht daarom plus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
van mij ook een plusje erbij. je antwoord klopt; een neef van me heeft 16 jaar als marinier gediend en wat hij vertelt komt mooi overeen met wat jij zegt (wat hij mocht vertellen tenminste :) )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In ieder geval niet van mij. Misschien een - omdat het antwoord al eerder gegeven is?