Wanneer gaan ze "koningin" door "koning" der Nederlanden vervangen? (Paspoort)

Ik haal net m'n nieuwe paspoort op, staat er koningin der Nederlanden in. Gaan ze dat nog veranderen aangezien we nu een koning hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze tekst zal worden aangepast zodra de voorraden van paspoorten met de vermelding "in naam van hare majesteit de Koningin" zijn opgemaakt. Ook na 30 april 2013 worden dus nog tijdelijk paspoorten worden uitgegeven met de oude tekst.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aah jammer. Ik had het leuk gevonden als er koning in mijn paspoort had gestaan. Maar bedankt voor je antwoord! +
Antoni
10 jaar geleden
Dit lijkt me ook erg logisch: eerst de oude voorraad opmaken en dan pas nieuwe paspoorten ontwerpen en produceren. In een tijd waarin we zuinig moeten zijn met grondstoffen en geld, lijkt mij dit niet meer dan normaal.