hoe heten de belangrijkste personen bij de pvv en wat is hun functie

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html

Antwoorden (3)

Ze zijn allemaal even belangrijk binnen de partij,alleen staat Wilders bovenaan omdat hij ook het enige lid is van de partij.
Voor de functie's van elk partijlid kun je op de link kijken want dit is te veel om hier op te noemen.

http://www.pvv.nl/index.php/fracties/tweede-kamer.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De belangrijkste personen bij de pvv zijn:
Agema, M. / Beertema H.J. / Bosma, M. / Dijck, A.P.C. / Fritsma, S.R. / Graaf, M. de / Graus, D.J.G. / Helder, L.M.J.S. / Klaveren, J.J. / Klever, R.J. / Madlener, B. / Roon, R. de / Vliet, R.A. van / Wilders, G.

De uitgebreide functies van sommigen, zijn hier teveel om op te noemen.
Type de naam van een persoon in b.v.: "Agema M pvv" in en je krijgt meer dan alleen
de functie van Fleur te zien.
Enz... bij de andere namen. Succes ermee !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt niet. De PVV heeft slechts 1 lid, alle overige personen verrichten slecht werkzaamheden voor dat ene lid.
Daar de PVV nog steeds maar 1 lid heeft is er niemand anders belangrijk dan het enigste lid, dit lid heet toevallig Wilders.

Alle andere personen die het lid assisteren zijn vrijwilligers die voor de heer wilders werkzaamheden verrichten, echter hebben ze officieel geen zeggenschap binnen de PVV.

Zie de site van de PVV waarop je enkel je eigen aan kunt melden als vrijwilliger en niet als lid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt wel, maar je leest met een vooroordeel-bril op.
Nergens in mijn antwoord heb ik het over een lid of leden.
De door mij opgesomde personen zijn wel degelijk belangrijk met hun vele functies die ze beoefenen.
Het systeem van de PVV door Wilders opgezet is met grote visie door hem gedaan.
Zo voorkomt hij dat anderen de partij niet kunnen overnemen door hem aan de kant te zetten waarna zijn ideeën gegarandeerd zullen verwateren.
Meneer Brons moet beter begrijpend gaan lezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Blijft als een paal boven water staan dat enkel Geert Wilders lid is van het PVV en niemand anders. Als er verder geen leden zijn kan er ook niemand anders belangrijk zijn binnen de PVV. De vrijwilligers mogen enkel het uitgestippeld beleid van de heer Wilders uitvoeren, dat ze de heer Wilders mogen adviseren is iets anders maar dat wil nog niet zeggen dat het uitgevoerd wordt, denk hierbij aan de adviezen van dhr. Brinkman die na de zoveelste weigering als kamerlid voor de PVV is op gestapt (min of meer gedwongen). Het systeem dat dhr. Wilders handhaaft hikt tegen dictatuur aan, een gelijke situatie hebben we ook gezien in Duitsland waar ook 1 persoon kon beslissen wat de partij zou doen met afschuwelijke daden als gevolg.