Bij de Nederlandse Ambassade of het Consulaat informeren is misschien een
mogelijkheid. Mogelijk hebben zij ideeën hoe hier achter te komen, zij zitten in
Rome en dat is een stuk dichterbij dan jij in Nederland.

http://italie.nlambassade.org/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Informeren bij het Italiaans consulaat of de Italiaanse ambassade in Nederland:

Consolato Generale d'Italia / Italiaans Consulaat
Vijzelstraat 79
1017 HG Amsterdam
T 020 - 550 20 50
F 020 - 626 24 44

Ambasciata d'Italia / Ambassade van Italië
Alexanderstraat 12
2514 JL Den Haag
T 070 3021030
F 070 3614932
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En die geven dit soort informatie gewoon?
Dat gaat je niet lukken als de persoon geen directe familie van je is. In Nederland gaat dat ook niet. Ik kan ook niet nagaan of jij nog leeft. Een GBA-uittreksel van een onbekend persoon opvragen kan alleen een overheidsinstantie, een deurwaarder, een notaris of een advocaat en dan alleen nog als daar een goede reden voor is.

Als je wel een goede reden hebt om de persoon te achterhalen, bijvoorbeeld omdat je erfgenaam bent, het een direct familielid van je is of een suïcidale oom, kun je het proberen via een deurwaarder of een notaris. Dat zal niet eenvoudig worden.

Heb je wel goed gegoogeld? De meeste mensen laten tegenwoordig wel hun digitale sporen na op het internet, als ze geen lid zijn van Facebook of Google plus, dan wel via de klaverjasclub of een startlijst voor een sportevenement.