Zorgen dat ze niet uiteenvalt waarschijnlijk.

Alles gericht momenteel op de continuering van het Zelf dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1.
Nauwere banden te smeden tussen de NAVO en landen buiten Europa en Noord-Amerika.

2. 40 procent van de NAVO-strijdkrachten moet op termijn ver weg van huis zelfstandig kunnen opereren in een harmonieuze internationale mix van land-, lucht - en zeestrijdkrachten.

3.
De NATO Response Force (NRF):
Dat wil zeggen dat maximaal 25.000 militairen van deze expeditionaire reactiemacht op afroep beschikbaar zijn voor een breed scala aan operaties: van humanitaire acties tot aan 'optreden in het hoogste deel van het geweldsspectrum' zoals dat in het militair jargon heet.