Het land dat de minste staatsschuld heeft is het Vaticaan met als goede tweede Monaco.

Inwoners van het Vaticaan betalen geheel geen belasting en die van Monaco zeer weinig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Estland volgens een vergelijkingskaart van overheidsschulden in Europa over 2011.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In deze lijst mis ik een aantal landen die geen of nog minder staatsschuld hebben.
Liechtenstein is het enige Europese land zonder staatsschuld