Gaat de afschaffing van de studiefinanciering nou wel of niet door?

Ik doe dit jaar eindexamen en ik wil daarna heel graag een tussenjaar doen, lijkt me geweldig. Maar eerst was het zeker van de afschaffing van de studiefinanciering en dat je het moest lenen, maar nu zeggen sommige mensen opeens dat het waarschijnlijk niet meer door gaat. Nu weet ik niet meer of het nou wel of niet doorgaat en ik kan nergens een duidelijk antwoord krijgen.... alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De plannen liggen er maar daarvoor moet het wel eerst door de tweede kamer en daarna door de eerste kamer en zeker in die eerste kamer zullen er problemen kunnen ontstaan omdat PVDA en VVD samen geen meerderheid hebben daar.

Dus: op dit moment is niets zeker. Niet of het doorgaat en niet of het niet doorgaat.