Als je een beetje googelt kom je tegen dat de enige partij die altijd wel wat heeft te zeggen over het verlagen van het minimumloon de VVD is. Al heel wat keren stond dat in het verkiezingsprogramma. In het meest recente verkiezingsprogramma stond het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
dus nu is er niemand voor het verlagen van het minimum loon dus geen juist antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat het niet in het verkiezingsprogramma staat wil dat nog niet zeggen dat de VVD niet voor is ronron maar blijkbaar had dat deze keer geen prioriteit of dachten ze daar geen stemmen mee te kunnen trekken maar het is van oudsher dus wel een speerpunt van de VVD itt tot zo'n beetje alle andere partijen.
ronron1212
11 jaar geleden
Nu dus niet en dus niet goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogmaals: wellicht willen ze dat gewoon wel maar stond het nu dus niet in het verkiezingsprogramma. Dit soort dingen roep je niet eerst jaren wel en vind je het daarna niet meer belangrijk. Het verkiezingsprogramma is wat ze in de zomer wilden voor de komende vier jaar en wat ze TOEN belangrijk vonden en waar ze TOEN stemmen mee wilden trekken.
ronron1212
11 jaar geleden
de vraag gaat niet over het verleden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ronron, willen en in het laatste verkiezingsprogramma opnemen zijn twee verschillende dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel iHave!
Dit soort principes gooi je als partij niet zo snel overboord. Verder kun je op dit moment ook niets met het verkiezingsprogramma van afgelopen zomer. Als het kabinet nu zou vallen liggen de zaken weer heel anders en kunnen ze hele andere prioriteiten stellen voor het volgende verkiezingsprogramma.
De libertarische partij wil het minimumloon helemaal afschaffen.