nee ook als bijvoorbeeld Frankrijk (wel lid) had geweigerd om iets terug te betalen dan heeft het land in kwestie nog geen poot om op te staan. Op het gebied van de financiele instellingen Europees gezien moet er nog veel gebeuren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BNR?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke zender....ur point?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan niet anders dan je de 10 punten geven..

Andere antwoorden (2)

'What if' vragen zijn altijd heel ingewikkeld.
Ik vermoed van niet. Het vereiste geld moest dan nog steeds uit hun economie komen.
Misschien helpt het feit dat ze geen EU lid zijn wel. Omdat ze zo graag lid willen worden, en de betalingen als chantagemiddel kunnen worden gebruikt naar IJsland toe.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit wou ik ook gaan antwoorden. +je
Wat is beter voor een land met slechts het inwoneraantal van de stad Utrecht: in de EU komen of uit de EU gezet worden? Is het wel een land?
Ik denk dat de zaak als IJsland EU-lid was geweest sneller en anders opgelost zou zijn geworden. Kleintjes moet je immers goed aanpakken als ze in de fout gaan....