Waar kan ik online het regeerakkoord lezen van de nieuwe regering VVD-PvdA? Of is dit ergens op te vragen? Waar?

Antoni
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Nee, want het is er nog helemaal niet:

Een definitief akkoord is er nog niet, zo bevestigen ingewijden. Vandaag en morgen wordt er nog druk onderhandeld over het regeerakkoord.

Volgens ingewijden hopen de onderhandelaars het resultaat volgende week dinsdag aan hun fracties te kunnen presenteren.

Terwijl het CPB aan de doorrekening werkt, wordt er vandaag en morgen onderhandeld over de complete tekst van het regeerakkoord. De onderhandelaars zijn het in ieder geval eens over de bezuinigingen en hervormingen van de komende jaren.

Het CPB heeft normaal gesproken maximaal 5 dagen nodig voor een doorrekening. Volgens RTL, dat spreekt over een 'akkoord op hoofdlijnen', hebben de medewerkers van het Centraal Planbureau te horen gekregen dat er het hele weekend doorgewerkt moet worden.

Toegevoegd na 4 dagen:
Ter aanvulling: het regeerakkoord is te vinden via de pfd die gegeven is op deze site: http://nos.nl/artikel/434515-regeerakkoord-rutte2-rond.html of rechtstreeks: http://content2c4a.omroep.nl/71734caf30745f448e9a25de0f1f1852/508ebd4a/nos/docs/291012_regeerakkoord.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima antwoord,dus +
Antoni
11 jaar geleden
Dank voor de uitbreiding van je antwoord! Ik vond het ook zelf al via http://www.kabinetsformatie2012.nl/actueel/documenten/regeerakkoord.html
Antoni
11 jaar geleden
+1 !