Weet iemand een site waar je veel kunt vinden over wat Nederlandse partijen van minimumstraffen vinden?

Ik wil heel graag weten wat Nederlandse partijen over minimumstraffen vinden, maar ik vind alleen maar sites waar het in een paar zinnen verteld word. Weet iemand een site waar een heel artikel bijvoorbeeld aan dit onderwerp wordt gewijd? En dat het wel over Nederlandse partijen gaat?
Ik hoop dat iemand dit weet! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt in mijn ogen het best op de sites van de partijen gaan kijken. Elke partij heeft wel een aantal pagina's waarop de standpunten staan betreft straffen. Minimumstraffen moeten daar wel bij staan. Ook kun je op sites als stemwijzer zien wat de standpunten per partij zijn over het straffen, aangezien dit een politiek thema is.
Als je artikelen wilt die daar een opinie over geven, zou ik naar de site van een willekeurige krant gaan. Die zullen vast wel een archief hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daarvoor moet je in de individuele partijprogramma's kijken.