Wat voor straf kan iemand krijgen die een steen naar een trauma helicopter gooit?

http://www.zie.nl/videos/traumahelikopter-stijgt-op/m1bzt43fxd6x

En verschilt dit nog als ie wel of niet raak gooit?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Gezien de afstand en grondsituatie zou ik niet meegaan in een "poging tot opzettelijke doodslag", maar, hoe vervelend ook, poging tot vernieling gaat wel slagen. 4 maanden, dus 120 uur dienstverlening.

Idioot trouwens: hoe gefrustreerd moet je zijn om het uberhaupt in je hoofd te halen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

TBS, waarschijnlijk ben je gewoon niet helemaal goed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo zeg, die gooier is echt niet lekker. Welke straf ook, het is altijd te laag zou ik denken.

Heel knap stukje vliegwerk, trouwens, van die helicopterpiloot. Zowel de landing als het vertrek. Puik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wellicht vastbinden aan de wieken van de helicopter. Zo iemand is niet meer te redden. Waarschijnlijk doet men dit af als "kwajongensstreek" zoals zoveel zaken daarmee afgedaan worden.