hoe kan ik bij iemand langs gaan in Bijlmerbajes?

Er zit een vriend van mij vast en ik wil deze graag opzoeken in Bijlmerbajes, ik zou alleen mijn god niet weten hoe ik dat moet aanpakken, want er is geen telefoonnummer ofzo dat je kan bellen voor een afspraak, weet iemand hoe dat zit en hoe ik langs kan gaan?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

In de link.staat een telefoonnummer. bel ze voor meer info. het heet trouwens p.i. Over amstel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ministerie van Justitie heeft daar wel informatie over:

PI Amsterdam Over-Amstel
De Penitentiaire Inrichting (PI) Amsterdam Over-Amstel bestaat uit zes torens, waarin een Huis van Bewaring (HvB) en een Penitentiair Psychiatrisch Centrum (PPC) gevestigd zijn.
Het Huis van Bewaring bestaat uit De Weg, De Schans, Het Schouw en Demersluis
Het PPC Amsterdam bestaat uit De Singel en Het Veer

PI Amsterdam Over-Amstel is ook wel bekend als 'Bijlmerbajes'.
N.B. De locaties Tafelbergweg en Havenstraat vallen vanaf 2010 onder PI Amsterdam.

Contactgegevens

Postadres
Postbus 41901
1009 CE AMSTERDAM
tel. (020) 462 11 11
fax (020) 462 91 00
E-mail: info.amsterdam@dji.minjus.nl

Bezoekadres
H.J.E. Wenckebachweg 48
1096 AN AMSTERDAM
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vriend heeft een lijst waar hij mensen op kan zetten de op bezoek kunnen komen, deze moet hij dan inleveren, en dan mag je op zijn bezoekuur komen.

wanneer zijn bezoek uren zijn, weet hij vast zelf wel.

dit is het verhaal zon beetje, het kan zijn dat er voor hem, op zijn afdeling, of iets dergelijks nog wat andere regeltjes zijn, maar het komt er op neer dat hij het voor je moet regelen, en je kan vertellen wanneer hij bezoek mag hebben.