Welke politieke partij wil waarop bezuinigen?

Graag makkelijke uitleg. Ik kan gewoon nergens een simpele uitleg vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Amadea
11 jaar geleden
Dit is toch een veel te veel omvattende vraag? Dat past onmogelijk in het antwoordveld!

Antwoorden (2)

Rechtse partijen willen op sociale zekerheid bezuinigen, linkse partijen willen niet bezuinigen maar zeggen niet anders te kunnen.
Allemaal steunen ze de banken in het in stand houden van de graaicultuur ten koste van de belastingbetaler.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt Adriek links bezuinigd niet op het volk en de middelen wat er door het volk gebruikt gemaakt wordt
zorg
verkiezingsprogramma's lezen
partijstandpunten lezen
en kijken welke partij bij je past
en welke bevolkingsgroepen je wilt steunen
bijvoorbeeld de armen die naar de voedselbank gaan
en de kwetsbare mensen die wajong en in de WSW werken

is de PVDA en SP geschikt
ook voor een sociaal Europa zijn die partijen ook geschikt