Hoe kan je het best (theoretisch/praktisch gezien) de wereldmacht nemen?

Er moet toch een realistische manier zijn om die droom te verwezenlijken. Zou het kunnen??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zorg dat je de macht krijgt over alle computers op de wereld,dan heb je de macht in handen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het dichtste wat daar op dit moment van in de buurt komt, is de belangrijkste man te worden van het meest invloedrijke land: de president van de USA.
14 jaar geleden
Je moet een uitvinding doen die ze nog niet kennen:
Jezelf onkwetsbaar maken en een heel krachtig.
Als er dan nog iemand is die je de wereldmacht wil beletten, dan geef je die een draai om z'n oren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Politiek leren
- Goeie ideeën hebben
- Veel talen leren
En dan moet het lukken
Succes en ik zal op je stemmen ;P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet,gelukkig maar , door internet en de betrekkelijke democratie, en doordat de wereld is verkeind tot een middelgrootdorp kun je de wereldmacht niet nemen, er is geen volk ter wereld dat zou accepteren dat 1 persoon de macht zou hebben,alle dictatoren worden op een gegeven moment ter val gebracht ,waarbij de mate waarin ze de wereldheerschappij willen hebben bepalend is oor de weerstand die ze oproepen om dat te voorkomen, aangezien een dergelijk systeem alleen kan bestaan door onderdrukking van het grootste deel der bevolking,de laatste die aan een dergelijke wereldheerschappij werkte heeft in 1945 gelukkig zelfmoord gepleegd. Overigens pas nadat de halve wereld in een oorlog van 5 jaar was verwikkeld die verloren is .