Jazeker hebben we een balans.
Deze noemen we staatsbalans, en wordt openbaar gemaakt/uitgegeven door de Algemene Rekenkamer. Dit zijn vergelijkbare cijfers als dat van jaarcijfers van een bedrijf.

De winst en verlies rekening is niet echt van toepassing, aangezien er niet echt winst of verlies gedraaid. Vergelijkbare informatie kun je vinden op een rijksbegroting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=81193NED

Toegevoegd na 21 seconden:
Uitgegeven door het CBS.