Waarom sterilizeren ze de naald voordat ze een dodelijke injectie geven bij de doodstraf?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pfff ga je nog meer van die onzin vragen stellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hey mangal, hou eens op

Antwoorden (5)

Alle naalden zijn gesteriliseerd, standaard.
Het is wel onlogisch om, zoals gebruikelijk is, de huid te ontsmetten met een watje met alcohol, waarschijnlijk macht der gewoonte maar idd volkome verbodig in zo'n geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij was eerder.+
Die naalden zijn voorverpakt,gesteriliseerd en wel.
Maar je hebt gelijk,eigenlijk kunnen ze die naalden net zo goed hergebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het geval dat de veroordeelde zo hard tegenstribbelt dat de naald per ongelijk iemand anders prikt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om prikaccidenten niet onveiliger te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodat de familie de staat niet aanklaagt voor dood wegens medische fouten