Hoe lever je een petitie in?

Ik ben enige tijd geleden als wintersporter in hart en nieren een petitie gestart, namelijk deze voor de 4e baan van Snowworld Zoetermeer: http://www.petities.nl/petitie/nieuwe_sneeuwbaan_in_2011_in_zoetermeer/
Vanavond om 20 uur is bij het gemeentehuis van Zoetermeer de besluitvorming van de nieuwe baan of deze daadwerkelijk ook zal gaan komen. Nu wil ik mijn petitie inleveren. Hoe doe ik dat het best?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh sluikreclame, maar ik ga ook ondertekenen met mijn hele gezin want we zijn net als jou gek van skiën en snowboarden, dus we zullen je ondersteunen en +

Het beste antwoord

Als vanavond die behandeling is, dan ben je wellicht te laat... Je had die aan elk raadslid moeten aanbieden op papier ruim van te voren, naar het huisadres en je had een paar dagen later moeten informeren naar hun mening...

Maar als vanavond de behandeling er is, vrees ik dat je te laat komt...

Maar nu kun je iedereen op het parkeerterrein aanspreken en persoonlijk overhandigen... Dat kun je nog wel, maar je bent wellicht te laat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou even aankondigen dat je er zult zijn, en dan meteen vragen hoe zoiets bij hun werkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na het verloop van de ondetekenbare periode biedt de petitionaris de petitie aan het loket. stichting of behandelende persoon.
De petitie blijft doorlopen tot het moment dat deze in behandeling wordt genomen.