Waarom kan ik me niet inschrijven bij het werkbedrijf?

Ik wordt steed automatisch uitgelogd.
Hieronder zal ik zo exact mogelijk beschrijven wat er gebeurt:

Ik ga naar www.werkbedrijf.nl en klik op "direct doen".
Vervolgens klik ik op "inschrijven werkbedrijf"en daarna op "schrijf u in bij het werkbedrijf".
Dan verschijnt er een scherm beveiligingsinformatie met de tekst: "Op de pagina bevinden zich zowel beveiligde als onbeveiligde items. Wilt u de onbeveiligde items weergeven?" Met daaronder ja of nee.
Telkens als ik op ja of nee klik verschijnt kort een scherm met de tekst: "Een ogenblik aub, u wordt uitgelogd."
Daarna verschijnt het scherm dat de gevraagde pagina niet kan worden gevonden.

Wat doe ik fout? Ik zou graag een uitgebreid antwoord ontvangen, want ik maak me toch wel ongerust over het feit dat ik geen contact krijg. Alvast dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bedoelt werk.nl: die site is berucht om zijn vele problemen, downtimes, en bugs.
Als ik doe wat jij doe, verschijnt na die onzinnige 'U wordt uitgelogd'-pagina de DigiD-inlogpagina.
Probeer het voor de zekerheid eens met een andere browser (ik heb Firefox), blijf je problemen houden, dan hangt het ervan af hoe lang je al bezig bent, want vaak is er dus een "Tijdelijke storing. Probeer het later nog een keer.".
Dan kun je het vanavond o morgen nog eens proberen. Ben je al langer dan een dag bezig: bel het UWV om te overleggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bel naar de UWV vestiging waar ji onder thuis hoort. Regelmatig zijn er problemen met de site en de persoonlijke info daarop. Gewoon even bellen dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die site is echt onvoorstelbaar slecht, nog geheel los van de inhoud.
Ik vind het mooiste altijd de melding dat ik mijn systeembeheerder moet inlichten als de site eruit ligt ;-)
Je kan bij problemen beter zelf persoonlijk naar de balie van het werkplein binnengaan en om een inschrijfformulier vragen en mochten ze zeggen dat je maar op internet moet kijken, dan zeg je: ik kan niet inloggen.

Misschien helpt dat je cookies moet accepteren, als je dat nog niet hebt gedaan, vaak zit daar het probleem.