Wat zijn goede manieren om campagne te voeren?

Een jongen bij mij op school gaat voor de bond en ik zit in zijn campagneteam. Het gaat over een gymnasium! Wat zijn goede manier om (voor niet te veel geld) campagne te voeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Op de onderstaande website kan je nalezen hoe je een perfecte campagne kan gaan voorbereiden en uitvoeren. Belangrijk is dat jullie zoveel mogelijk medestanders krijgen. Hoe doe je dat ?

•Zorg voor politieke dekking;
•Zorg voor ambtelijk draagvlak op zoveel mogelijk deelterreinen;
•Installeer een breed opgezette projectgroep;
•Betrek vele instanties en burgergroepen bij het ontwerp van de campagne en benoem direct taken/rollen;
•Ontwerp een visie en bijbehorend uitvoeringsplan.

Lees de volledige webpagina door. Deze gaat jullie verder helpen. Veel succes toegewenst !