Wat zijn de plannen de PVV omtrent onderwijs?

Dit naar aanleiding van dit (http://www.telegraaf.nl/binnenland/5293516/__PVV_wil_vlag_op_scholen__en_verder_eh...__.html?pageNumber=3) artikel. Welke plannen heeft het PVV daadwerkelijk of komen ze echt niet verder dan het hijsen van de vlag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zie http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=717&Itemid=122

Ze zijn wel wat van plan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn de speerpunten van de PVV. En hoewel ik ze voor het eerst lees. Moet ik zeggen dat ik het er helemaal mee eens ben. En zie de link voor het totale programma...

* Bevrijd de jeugd van de nadelige gevolgen van het lerarentekort.
* Bevrijd de jeugd van onderwijsvormen als het VMBO waar ze niets aan hebben en waar ze gillend weglopen.
* Bevrijd de jeugd van slechte leraren.
* Bevrijd de jeugd van slecht leermateriaal.
* Bevrijd de jeugd van het kwaliteitsgebrek in het onderwijs.
* Bevrijd de jeugd van een gebrek aan lichamelijke oefening en slechte fysieke conditie.
* Bevrijd de jeugd van de verleidingen van alcohol, roken en verdovende middelen.
* Bevrijd de jeugd van onderwijs dat hen oogkleppen aanlegt.

Toegevoegd na 2 uur:
En waar is die min goed voor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet toegeven dat ik het er ook mee eens ben, maar dat is ook logisch. Er staat namelijk helemaal niets, geen enkele oplossing of denkwijze. Er worden alleen einddoelen genoemd. Dan hadden ze ook kunnen stellen: zorg dat iedereen universiteit gaat halen, bevrijd de jeugd van intelectuele grenzen, bevrijd de jeugd van alle negatieve invloeden, bevrijd de jeugd van slecht openbaar vervoer. Ik wil niet negatief overkomen en de speerpunten zijn ok, maar er staat daadwerkelijk niets in dit geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind het een beetje open deuren intrappen van de PVV. Echt concrete oplossingen zijn het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Schumi, Beemertje en sgrijvvaud: Dan moet je de link maar eens bekijken. Dan kun je lezen, waarom ik alleen deze punten eruit heb gehaald. Want hier word in de link weldegelijk op in gegaan...