Ik heb het voor je opgezocht maar kon geen emailadres vinden voor Bergen op Zoom. Misschien kun je ze bellen en vragen om het adres?

Kanton, locatie Bergen op Zoom

Telefoonnummer: 0164-21 5555
Faxnummer: 0164-21 5550

Bezoekadres:
Zuid-Oostsingel 41
4611 BC Bergen op Zoom

Postadres:
Postbus 118
4600 AC Bergen op Zoom

PS: ik kon alleen de emailadressen van Rechtbank Breda vinden.

E-mailadres: communicatie.breda@rechtspraak.nl
E-mailadres: infobalie.breda@rechtspraak.nl
E-mailadres: mediationbureau.breda@rechtspraak.nl
E-mailadres:personeelsadministratie.breda@rechtspraak.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BoZ valt onder de rechtbank van Breda dus als je kunt emailen naar Breda en je zegt erbij dat het tav de rechtbank in BoZ is, sturen ze het wrs wel door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik al omdat de contactgegevens van Breda onder die van BoZ stonden