Wat heeft borsten aanraken te maken met de recente verkiezingen in Rusland?

Op Youtube staat een veelbekeken filmpje waarin een jongen op straat de borsten van duizend meisjes (over hun kleding heen!) aanraakt.
Het zou iets te maken hebben met de recente verkiezingen in Rusland, maar dat wordt niet echt duidelijk uitgelegd.
Wat is het verband precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Sam Nickel [de jongen die het werk doet] is een grote fan van Putin. Aangezien Putin wel een steuntje in de rug [kon] gebruiken voor de verkiezingen besloot Sam Nickel om een stunt te organiseren: Sam raakt de borsten aan van 1000 verschillende meisjes, en schud daarna de hand van Putin die op zijn beurt kon verkondigen dat hij de hand die 1000 borsten had aangeraakt heeft geschud.
En zo geschiede...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat zegt dit over de herseninhoud van Putin of Sam Nickel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik niet maar ik ben persoonlijk wel onder de indruk van Sam's prestatie :)
Reddie
12 jaar geleden
Goeie smoes om ongestraft ongewenste intimiteiten te plegen.
teusvh
12 jaar geleden
Zullen we Rutte ook zo'n steuntje geven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHAHAHA!!!!!
Om de aandacht van de massa op een bepaald product te richten, wordt er dikwijls gebruik gemaakt van het vrouwelijk schoon. In dit geval is Putin 'het product'

Dit is een al oude psychologische en ook beproefde wijze die het mogelijk maakt de massa te manipuleren.

Niet alleen werkt het filmpje in Rusland, zoals we hier kunnen vaststellen..over heel de wereld oogst het succes.

Door nu Putin te associëren met jonge, krachtige, mooie dames en meisjes is het de bedoeling dat Putin méér stemmen krijgt dan zijn tegenstanders. En let op, het werkt..

Ik kan dan ook bepaald niet uitsluiten dat dit 'systeem' voor Putin de voor hem noodzakelijke vruchten t.z.t. zal afwerpen.

Dat het niet echt duidelijk gemaakt wordt is opzettelijk omdat men het onderbewuste wil 'raken'

Als de manipulatie via het onderbewustzijn wordt gespeeld, heeft 'men' namelijk niet in de gaten dat 'men' gemanipuleerd wordt.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat de kiezer in het stemhokje zijn/haar keuze laat bepalen door de associatie van de mooie jonge meisjes met Putin..

Groet,

Ton