Kim Jong-il is op 28 december 2011 begraven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wordt bijzet nadat hij nu met uiterlijk vertoon naar zijn laatste rustplaats is gebracht. Kim Jong-Il wordt bijgezet in het mausoleum dat opgetrokken werd voor zijn vader Kim Il-Sung, de charismatische oprichter van het communistische Noord-Korea en voorganger van Jong-Il.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh, het is zijne goddelijkheid nog niet gelukt om weer op te staan :)
+