Wat komt er in de plaats van ATWT?

In februari stopt de wereld met turnen op RTL4. Onze vraag is: wat komt ervoor in de plaats? Dat zouden Wij heel graag willen weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop wat leuks ! Wel nodig na ruim 50 jaar van die ellende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
50 jaar van ellende? Ik neem aan dat het hier gaat over de leeftijd die je onlangs hebt bereikt? ATWT heeft namelijk 54 jaar bestaan, en is wel degelijk leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Polls en opinies omtrent rtl 4 in de gaten houden, rtl boulevard geeft meestal nieuwe programma's op de rtl zenders aan, die komen zal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is heel leuk. Als je van ellende houdt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha! *dit* wordt ook een goede soap!
Bier, chips, check ;-p

Antwoorden (1)

Het valt ernstig te betwijfelen over deze commerciële televisiemaatschappij komt met een nieuwe zeep. Wij verwachten persoonlijk een nieuw, gesponsord programma op dit tijdstip. Naar het schijnt heeft een niet nader te noemen spoorwegmaatschappij interesse in een serie getiteld 'NS op de Rails'. Dat hebben wij in de wandelgangen gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me zeer spannend... ;-)
loginabcde
12 jaar geleden
dit programma was eerst al op sbs te zien toch? Of iets soortgelijks