Omdat mensen nog niet doorhebben dat hij als enige in de 2e kamer niet blind is. hij en zijn aanhang zijn realistisch en niet bang.

Hij is zeker geen racist in mijn ogen, maar iemand die opkomt voor veiligheid.

Het is nou eenmaal een feit dat de bevolkingsgroepen die de laatste 20/30jaar betrekking hebben genomen in Nederland hebben gezorgd voor een extreme toename van agressiviteit en criminaliteit.

In de url die ik heb bijgevoegd, is duidelijk te zien dat 90% van de gezochte onder deze groep valt.

Wat Wilders en de meeste nederlanders willen, is dat alle criminelen dit land verlaten de "normale" mensen die zich netjes aan de regels houden hebben "wij" geen problemen mee.

Zou het erg jammer vinden als een mod dit bericht verwijderd, omdat dit geen beledigingen zijn, een belediging is namelijk per definitie iets wat niet met feiten wordt onderbouwd, dat is in dit geval wel zo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

omdat hij dat is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er is geen rook zonder vuur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hans Janmaat (was in de jaren 90 ook kamerlid, zie bron) is voor vergelijkbare uitspraken als Wilders door de rechter veroordeeld voor discriminatie. In dat opzicht is het niet vreemd dat Wilders ook een rascist wordt genoemd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan Wilders geen racist noemen, hij beoordeelt mensen niet op hun afkomst, en hij beoordeelt mensen niet op hun geloof hij doet uitspraken over het geloof!

Wilders altijd +1
Mijn stem heeft ie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat hij een groep mensen in een hoek schuift en demoniseert! Naar mijn mening is hij een gevaarlijke man omdat er ook nog mensen zijn die om een of andere reden naar hem luisteren. De zaken liggen in Nederland veel genuanceerder en je kan niet een hele religie in een verdom hokje stoppen. De geschiedenis heeft uitgewezen dat dit heel gevaarlijk is!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een racist is iemand die anderen discrimineert op grond van geloof, geaardheid, geslacht enz..
Dat doet Wilders niet. Hij legt wel telkens de vinger op de zere plek, en dat doet pijn aan de linker zijde. Heel veel pijn. Temeer omdat blijkt dat Wilders steeds meer aanhang krijgt.
De enige manier die links nog kan bedenken is demoniseren door hem oa een racist te noemen in de hoop dat toch een aantal mensen herdoor zal afgeschrikt worden.
Het is dus zuiver een politiek spelletje