Er zijn bij mijn weten geen concrete, politieke of economische resultaten geboekt.

Ze hebben mensen echter wel op de hoogte gebracht van bepaalde situaties die voorheen, onder het merendeel van de bevolking, onbekend waren.

Zo is het een feit dat 1 procent van de wereldbevolking bijna 40 procent van het kapitaal heeft.
En dat 20 procent van de wereldbevolking 80 procent van het kapitaal heeft.

Dat betekent dus dat 80 procent van de wereldbevolking het met 20 procent van het kapitaal moet doen.

Als meer en meer mensen daarvan op de hoogte zijn, is de kans wel groter dat er iets aan gaat veranderen.

Ook al hebben de occupy protesten nog niets concreets te weeg gebracht, het zou een beetje kort door de bocht zijn om ze helemaal nutteloos te noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er bestaat een internationale onderlinge uitwisseling tussen de Occupier's en veel mensen weten inmiddels wat de Occupy beweging is want het heeft de nieuws gehaald op TV. Een concreet resultaat is dus dat de beweging groeiende is.
Bovendien maken de deelnemers van demonstraties aan elkaar en de buitenstaanders duidelijk waar ze tegen zijn en wat ze wel willen.