hebben landen met elkaar afgesproken de aarde te verdedigen tegen aanvallen door ruimtewezens?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegen niet-bestaande wezens hoeven de landen zich niet te verdedigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roland, zolang er niet te bewijzen is dat ze niet bestaan, bestaan ze!

Het beste antwoord

We verdedigen elkaar toch ook tegen problemen met/in andere landen? VN verdrag, NAVO verdrag, WEU verdrag, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Jah!! Ik las dat ik keer op wikileaks maar of het echt is is een aner verhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wikileaks is meestal onzin, ALS er ruimtewezenz zouden bestaan en ALS ze ons aanvielen dan zou het wel mogelijk zijn denk ik, want libie werd geholpen met kaddafi dus dan zullen ze vast wel samenwerken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Khadaffi ziet (zag) er wel wat vreemd uit, maar om hem nou gelijk als ruimtewezen te zien...
Er zijn deskundige die ruimte wezens onder zoeken en ze zeggen dat de ruimte schip iier op aarde wel vaak is geziem ze hebben zelfs filmpjes dat er 1 in de lucht vliegt je kan het misschien wel op youtube vinden maar ik weet het niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Gaddafi wou zelfs een pact met ze sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ET werkelijk de aarde komt bezoeken dan zullen er heuswel een aantal landen zijn die jacht op hem gaan maken en vervolgens zijn kop eraf knallen.
:-S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+! Eindelijk eens een antwoord vanuit die hoek!
Nee hoor, waarom zouden ze? We denken dat ruimtewezens niet bestaan.
En mochten ze toch landen. wie weet hoe leuk ze zijn, en kunnen we een hoop van ze leren!
En als ze agressief blijken, dan komt er snel genoeg hulp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten we aannemen dat ze bestaan (kans is inderdaad groot), waarom zouden ze dan onze planeet komen bestormen??!?
Even serieus. Dat wij mensen elkaar overhoop schieten hoeft (hoop ik) niet te betekenen dat alle wezens zo machts- en oorlogszuchtig zijn...
En... de 'ruimtewezens' zouden dan op een planeet moeten leven die zoveel lichtjaren van de aarde vandaan ligt, dat het voor ons onmogelijk zou zijn om daar heen te gaan (nu...).
Voor hen aannemelijk ook. Maar stel je voor. Wij ontdekken dat er ergens op een planeet nog intelligent leven is. Denkt u echt dat alle landen meteen hun legers zouden gaan mobiliseren om die planeet aan te vallen? Of zouden ze misschien contact zoeken en onderzoek willen doen?
Die laatste lijkt mij logischer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boksboks, Ik heb niet geschrevendat IK denk dat ze niet bestaan, maar dat MEN dat denkt. IK denk dat er ook leven mogelijk is op andere planeten, maar of die wezens naar de aarde kunnen komen en de aarde aanvallen, dat betwijfel ik ten zeerste. Iltshi: voor wie is je reactie bedoeld?
als ruimtewezens op onze planeet zouden komen, terwijl wij hun bestaan nog niet eens hebben opgemerkt, zullen hun wapens ook wel iets beter zijn. Een soort oermens met knuppel vs soldaat met ak 47