Lijkt me humor! Ik bedoel, ik ben geen voorstander van hem, maar vraag me toch zeker af hoe hij t zal doen. Afwisseling van spijs doet eten, dus van mij mag hij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neen, dan zou hij compromissen moeten sluiten en politiek dus zelfmoord moeten plegen. Als hij MP wordt dan ziet zijn achterban dat hij met dezelfde problemen geconfronteerd wordt als de regering nu, en dat hij die niet op zijn normale manier kan oplossen (door weg te lopen bijvoorbeeld)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Change is coming
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als hij er het goede land voor vind wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat wordt hij vooralsnog niet alhoewel een plaats in de coalitie volgens de laatste peilingen zeker in het verschiet ligt. Overigens deel ik niet je mening en vind ik Wilders een beperkt figuur die erg paranoia is en heel af en toe iets interessants te melden heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geert Wilders zal nooit ministerpresident worden. Als het erop aan komt loopt hij weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neen, hij denkt namelijk in "problemen", en niet in "oplossingen"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik hoop het niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geert wilders moet het hebben van andersdenkenden onderuit te halen en ze diep te kwetsen Doordat hij dat met een zekere lef doet, heeft hij een hele meute achterhem aan lopen die hem een held vinden omdat hij, voor hun fantastische dingen durft te zeggen. Indien hij minister-president zou worden, dan moet hij veel overleg plegen en vooral luisteren wat anderen te zeggen hebben. Hij zou tactvol moeten zijn en overzicht van alle politieke zaken moeten hebben Dat zie ik Wilders nooit van ze leven doen. Die kan alleen maar om zich heen schoppen en genieten van een ander zijn onvrede. Dus minister-president nooit!!!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In één woord: Nee
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij brengt alles zo verrot.
Zal hem dus niet worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat flauw allemaal dat dat weglopen aangehaald wordt.

Zelfs onze MP begreep het allemaal niet zo helder, hij verklaarde vanavond dat je in een democratie het debat aangaat en de degens kruist.

Moet de uitkomst van het debat niet al vaststaan, en je het degengevecht eventueel wel kunnen winnen. En dat was niet zo, de coalitie regelde even een crisisplan en stelde de Nederlanders (via de 2e kamer) geheel buiten spel.

Dat kan niet, dat mag niet, en als er vervolgens iemand durft op te staan om dat even heel duidelijk te maken door weg te lopen bij een zinloos debat (immers, de taak van de 2e kamer is ontnomen) dan verdient dat slechts lof, en geen spot.

Laten we het maar even fijn afwachten: vooralsnog lijkt Wilders de enige te zijn die beseft dat interne ruzie een berg problemen met zich brengt, in tegenstelling tot Fortuijn en Verdonk. Dus het zou wel 'ns heel goed mogelijk kunnen zijn!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al zou het m-president worden, dan is het wel handig om wat meer ministers te regelen want had nou 9 fractie leden? Of loop ik nu heel erg achter...:P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het niet zo op dhr. Wilders. Mij lijkt het een zeer slechte zaak als hij Minister President zou worden door zijn opvattingen.

Overigens de huidige partijen doen het ook niet echt goed vind ik zelf.

Graag een wat gematigder iemand die wel hard kan zijn waar moet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan een Limburger Minister-president van Nederland worden dan? Als dat werkelijk waar is weet ik nog een mooi wetsvoorstel.......