Waarom geeft de politie geen hand in het uitgaansleven nadat een gesprek naar tevredenheid burger is verlopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie zegt dat dat zo is?

Antwoorden (2)

Het hangt ook wel een beetje af van de persoon en van het gebied.

In het verleden is het heel vaak gebeurd dat dronken lui een gesprek aanknoopten met dienders. Ze zorgden dan dat ze een hand kregen. Wat ze er niet bij verteld hadden is dat ze eerder over hun hand geplast hebben met als doel zo'n vieze hand te geven. En dat schijnt grappig te zijn.

Volgens mij valt het nu wel mee maar in het verleden kwam dit heel vaak voor.

Toegevoegd na 48 seconden:
Daarnaast is het ook zo dat je bij het geven van een hand kwetsbaar bent voor iemand die goed is in vechtsport of controletechniek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liever dat er tekortheid ,en respect blijft tussen de burgers