Zijn er veel mensen die nu hun rug naar het koningshuis toekeren.

een vakantiehuis in mozambique. lekker weer loonsverhoging ect. vliegtuig voor leuke tripjes.
ik lig er niet zo wakker van. maar zpuden er mensen zijn die hierom hun rug naar het koningshuis keren. zoja wat kunnen daar de gevolgen van zijn.

http://www.radio1.nl/contents/8976-bond-van-oranjeverenigingen-kritiek-op-vakantiehuis-mozambique

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
30 dgn :-)

Het beste antwoord

nee, niet op grote schaal. ze hebben grotere schandalen gehad. vergeleken met de rel rond margarita is dit peanuts. het koningshuis word uiteindelijk niet geoordeeld op dit soort dingen maar op hun samenbindende en traditionele functie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Daar zijn geen gevolgen van, behalve een tijdelijke populariteitsdaling onder het publiek. WA liet duidelijk aan de 2e kamer weten dat hij gewoon doorgaat met zijn project. Even stronteigenwijs als zijn vader, die naar niets en niemand wilde luisteren. En dit is de laatste affaire niet, er zullen nog vele volgen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook de volgende generatie zal denken,
dit gaat generatie's lang door.
En we kunnen er helemaal niets aan doen:s
Alleen de mensen die het paleis verlaten, keren hun rug naar het koningshuis. De meeste onderdanen hangen bij de eerstvolgende gelegenheid gewoon weer de vlag uit.
Want die zal altijd blijven wapperen... Wat er ook gebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij mogen ze eerst duidelijkheid gaan verschaffen over het vraagstuk:"Is deze familie wel van Koninklijke bloede?"
Voor de rest is mijn interesse in deze familie niet aanwezig. Het zijn gewoon mensen, net als jij en ik. Ze zijn alleen maar in een ander bedje geboren!

Met zoveel geld op hun rekeningen mogen ze inderdaad hun eigen "salaris" wel bevriezen, zoals ze in Spanje ook gedaan hebben. Maar ach, wat ik net al zei: "Het zijn gewoon mensen, net als jij en ik."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De rug toe keren kan niet, want we blijven eraan vast zitten, hoeveel geld ze ook krijgen, wat het ook kost voor de burgers, hoeveel fraude ze ook plegen, en privetripjes maken.

Wat de gevolgen ook mogen zijn als heel Nederland hun de rug toekeren, geen want ze blijven bestaan en wij blijven betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor... Ik ben meer fan geworden... Dat zo'n arme man die totaal geen privacy heeft een optrekje in de natuur ver van alle drukte wil maken, dat gun ik hem en zijn familie van harte...
Ken je de history van zijn grootvader een beetje, dat was een schuinsmarcheerder ten top... WimLex is een man met verstand en hij is heel aardig... Kijk eens wat voor een lieve vrouw dat hij gevonden heeft ondanks alle moeilijkheden voor hem om een vrouw te vinden überhaupt...

Nee hoor, Ik ben helemaal fan geworden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik keer ze niks toe,gewoon ignoreren.