Wacht ,en douane problemen ,administratieve rompslomp ,steekpenningen,enz heffingen in geld !of dat een product (of persoon) er niet in mag .soms ook als politiek druk middel ,dus dat producten uit een bepaald land extra wordt gecheckt of geboycot . Interne markt is zeg maar iets maken in Nl en niet exporteren naar het buiten land (ja tegenwoordigniet buiten het euro gebied)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak maakt men pittige douane regels ,om de interne markt te beschermen , tegen goedkopere betere buiten landse producten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
++++