Zou het toe gestaan zijn een soldaat te telefoner die in afghanistan is ??

Toegevoegd na 22 minuten:
Zijn daar dan geen special regels aan verbonden .
Moet men niet via special telefoon hebben die het omgeleid wordt.
Zodat ze niet gevonden worden waar ze zitten .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie is er hier weer zo druk en laf
anoniem aan het minnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee wie dit doet sorry

Het beste antwoord

Ja hoor.
Soldaten die in Afghanistan zijn kunnen gewoon contact hebben met de thuisbasis.

Als ze niet aan het werk zijn, mogen ze gewoon computeren, internetten en telefoneren.

Toen mijn zoon daar zat, hadden we regelmatig contact.
Behalve tijdens zijn geheime missie in Kabul.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil iemand zo vriendelijk zijn de min uit te leggen?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ook al geplust ter compensatie :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook van mij een plusje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou echt niet weten wie dit doet op min kliken

Andere antwoorden (2)

Natuurlijk, de vraag is of HIJ op mag nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ZIJ natuurlijk.. ;) in ieder geval, goed antwoord! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil iemand zo vriendelijk zijn de minnen uit te leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet van mij. Ik zal je er een plus bij doen: +
Raar maar waar: ik lees in een artikel uit de Volkskrant uit 2007 dat er gewerkt wordt aan een gedragscode, maar deze kan ik verder niet meer terugvinden.

Wel is duidelijk dat bepaalde zaken natuurlijk niet kunnen. Als je op een geheime missie bent neem je niet je telefoon mee (ook niet op trillen). En je mag geen geheime details verstrekken, maar vanaf de basis naar huis bellen is geen enkel probleem. In het voorbeeld van Afghanistan. Het is geen geheim waar Camp Holland is dus hoeven daar ook geen maatregelen genomen te worden om niet opgemerkt te worden. Op missie is dit dus anders.