waarom worden er mensen gearresteerd als deze tegen de invloeden van grote bedrijven zijn ?

http://nieuws.nl.msn.com/buitenlands-nieuws/betogers-tegen-wall-street-opgepakt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk eerder dat de aanklacht ordeverstoring zal zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is één groot netwerk van 'belangrijke' mensen (lees: hebzuchtige geldwolven die over lijken gaan) die overal een vinger in de pap hebben. Wall Street is niet wat het lijkt. Als je een keer tijd over hebt, kijk dit: http://www.youtube.com/watch?v=vQR2z4YCzDw&feature=youtube_gdata_player

Dit is geen video over conspiracy! In deze 2 uur durende presentatie uit 2006 worden keiharde feiten aan het licht gebracht. Ik heb met open mond zitten kijken. Helaas slechte kwaliteit beeld en geluid, en geen ondertiteling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze mensen zijn niet gearresteerd omdat ze betoogde tegen Wall Street maar andere gronden.

De aanklacht tegen deze personen kan zijn:

Illegaal kamperen.

Orde verstoring

Ongeoorloofd toegang tot terreinen.