Is de dood van Pim Fortuyn gefilmd?(zie uitleg)

Ik was 8 toen hij doodging, dus ik weet er niet meer zoveel van af. In mijn herinnering is de dood van Pim Fortuyn gefilmd, dan zie je hem over de parkeerplaats lopen, wordt beschoten en valt neer. Maar nu probeer ik die beelden op internet te vinden, maar ik kan ze nergens vinden. Ik begin te twijfelen: heb ik het toendertijd gefantaseerd of is het echt gefilmd? De beelden van dat hij gereanimeerd word heb ik wel gezien, maar nergens de beelden van dat hij wordt neergeschoten. Nou was mijn vraag dus: is de dood echt gefilmd of is het gewoon mijn fantasie geweest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zou je dat willen zien? Zo fijn is het niet om te zien dat iemand neergeschoten wordt

Het beste antwoord

Ik denk dat jijzelf die beelden er hebt bijgemaakt.
Vergelijk het met het lezen van een boek.
Je leest het verhaal en je "ziet" wat er gebeurt.
Waarschijnlijk heb je in dit geval ook zelf "gezien" wat er gebeurde.
Ik denk dat iedereen deze beelden in zijn hoofd heeft omdat je er toch over na gaat denken hóe iets gebeurt kan zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dat is niet gefilmt.

http://www.youtube.com/watch?v=EbE-f10b__I
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wel op beeld staat is de (vergeefse) reanimatie. Misschien heb je dat gezien.
Het zijn geen prettige beelden.

http://www.youtube.com/watch?v=r-3oBMxTuCU