Ik heb zelf gewerkt in een TBS-kliniek. We kregen regelmatig mensen die een zogenaamde "snuffelstage" kwamen doen. Daarnaast kun je altijd eens een afspraak maken voor informatief gesprek. Volgens mij zijn de meeste klinieken hier wel toe bereid. Zorg wel dat je duidelijk hebt waarom je langs wil komen en dat je de nodige vragen op papier hebt staan. Het is altijd goed om eens te komen kijken, er bestaan veel misvattingen en indianenverhalen over TBS klinieken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat dat wel zou kunnen.

Kijk eens op www.dji.nl voor meer informatie. Dat is de website van de Dienst Justitiële Inrichtingen, die verantwoordelijk is voor de TBS-klinieken.
Bronnen:
Antoni
14 jaar geleden
dat moet je niet aan GV vragen.
Bel een TBS-kliniek op en vraag het hun.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het gewoon een kwestie van een afspraak te maken en vertellen dat je voor een opdracht voor school bezig bent.