Momenteel is "Missie Falcon Autumn" bezig. staat er iets te gebeuren in de nabije toekomst?

er worden 15 helikopters, 2500 militairen en 400 voertuigen ingezet.. Vanwaar deze oefening, staat er iets te gebeuren in de nabije toekomst?

misschien vanwege de financiele crisis?
het aanstaande faillisement van de U.S
En een mogelijke in werking stelling van een Martial Law? Daar.. of misschien wel hier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dergelijke oefeningen worden vaker gehouden. Het zijn natuurlijk altijd voorbereidingen ergens voor. Maar het is niet zo dat deze oefening nu gehouden wordt omdat men verwacht dat er iets staat te gebeuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben de dochter van een beroeps militair, mijn vader ging vaak op oefening, van Vlieland tot, wat toen nog gewoon was, Suriname voor een half jaar, met de boot ook nog ;). En ik ben te nuchter om hier iets achter te zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ben ik met je eens. Maar heb ook de mening dat het oorlog voeren op zich zoveel geld oplevert, dat er altijd oorlogen zullen blijven. De oorlogsindustrie, daar gaat enorm veel geld in om. Geld of mensenlevens,.de keuze lijkt zo simpel, maar helaas....

Andere antwoorden (1)

eens in de tien jaar word er een grote oefening gehouden, alleen is het nu bijzonder dat alle bataljons luchmobiele brigade meedoen omdat er altijd 1 of 2 in het buitenland zat. Maar alle andere keren dat er zo'n grote oefening was kwam het ook uitgebreid in de media, zoals paar jaar terug samen met belgie.