Wat doet het huidige kabinet tegen de werkloosheid? Welke maatregelen nemen zij?

Ik heb er uitbundig op los gegoogled, maar ik kon het nergens vinden. Wie o wie kan mij helpen en is de redder van de dag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

De uitkeringen gaan volgend jaar omlaag, voor sommigen is dat reden om dan toch maar te gaan werken. Ook gaan sommige belastingen voor ondernemers omlaag waarmee de financiële ruimte om mensen aan te nemen toeneemt.
paulus811
12 jaar geleden
Het kabinet is net als hun voorgangers bezig om de economie gezond te krijgen en daarna te houden. Dit bevordert de werkgelegenheid. Maar er zal altijd een groep blijven die niet aan het werk zullen komen of er moeten meer en hardere maatregelen tegen deze personen komen.
ronron1212
12 jaar geleden
Het voor gaan de kabinet heeft door de zgn crisis aan pak ,de bouw ernstig ,onder steunt ,allerlei crisis maatregels dat soort stimuli zijn prima maar zijn extreem kostbaar ,en werken niet vr alle groepen (sectoren) nu zet de huidige regering meer in om de arbeid 's kosten beheers baar te houden zodat onze concurrentie positie t o z van het buiten land gunstig blijven ,daar profiteert iedereen in direct van .ja de ambtenaren moeten nu het wat meer ont gelden ,maar de overheid 's uit gaven ,drukken ernstig op de begroting ,en Nl heeft heel veel ambtenaren ,zeker inde top ook heel vet bet . Ja er gaan vaak kleine ambtenaren uit en de dure blijven plakken . Dat is geen goede ontwikkeling . Waarom ja de kosten drukken op de burgers en vooral op de bedrijven die daar door weer een moeilijke concurrentie positie terecht komen t o z van andere landen maar vooral toz v Azië .de mogelijk heden om te stimuleren zijn uitgeput (zegt men) nu in deze moeilijke tijd goede voorwaarden zodat het bedrijfs leven van zelf opleeft (dat is het idee) we zullen het hoop ik mee maken :).